22 Ağustos 2012 Çarşamba

bunu okuma

dut yemiş bülbül.

susar.

ellerim dert görmez.

kartalda beyaz tüy.

hu hu dervişler.

beyaz zambaka lilyum diyorlar. adı ne olursa olsun, bulunduğu yeri güzel korkutur o.

bazı küçükler büyük olduklarını zannedebilir ara sıra. büyüklerse küçük olduklarını bilir.

kahvenin tadı hoş, çayın şekeri azdır.

iki kitapla yarım alim olunabilirmiş.

o gecemiz de çok güzeldi..

tam zamanlı anne, evlatlarından başka şey düşünmüyor.

bilemezsin, aynı zamanda sevinç aynı zamanda hüzün var nefesimde.

buzlu neskafe, erik şurubu, evet. ama reyhanı, gülü tek geçerim.

bir çoçuk bir gecede kaç soda içer?

bunu ben buraya tarih düşmek için yazdım.

kastım bana.

2 yorum:

M.R.B. dedi ki...

ya ben dayanamadim okudum, bazi yerleri cok komik geldi :)

koca koca kucukler, yok oydu da yok buydu, yine neler neler hatirladim :)

M.R.B. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.