30 Ekim 2010 Cumartesi

boş

"burası fazla mı kalabalık oldu? nefes alamıyorum sanki. bi pencere açsak?"

herkes mutlu mesut otururken böyle bir ses çıkarsa birinden, o ya benimdir, yahut iyi anlaşacağım biri.

"üşümediğini düşünürsen üşümen geçer."

titreyen birine verilebilecek bu naçizane tavsiye verebileceğim eldiven, atkı ya da şalım yoksa benim tarafımdan verilmiş olabilir. belki de iyi anlaşacağım biridir.

"düşüncelerinle çağırırsın olacakları, zanların vücut bulur çoğu zaman."

bu çok sinir bozucu olabiliyor. biliyorum. bu kadar keskin olmasa da söylemeden edemiyorum. söyleyen başkaları varsa, değerlendiririm.

şimdi, güzel şeyler düşünmeye çalışarak, buranın fazla kalabalık olmadığını varsayıyorum bir pencere açıyorum ve buna rağmen üşümüyorum.

-----------------

çok yorgunum blogcuğum. içimde korkunç bir boşluk var ve nereye çeksem orayı da kaplayarak büyüyor. konuşmakta da dinlemekte de zorlanıyorum. kalbim gelişigüzel atıyor ve bir dediği diğerini tutmuyor. 'hadi yaşadın! yarın öleceksin.' desen sevinirdim ya, ona bile mecalim yok.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

gerçekten sağlam bir metin olmuş. çok sahici.. çok insana değen..

Adsız dedi ki...

hüznü biraz fazla ama, olsun.

Adsız dedi ki...

iyide ben niye hüzünlenmedim.
suan baskasiyla ilgilenecek kadar zengin degilim, belkide o yüzden.

in: cünkü herkes sadece kendisi icin aglar.

Out: dostluklar, iyilik, samimiyet vs..

keywords: dost kazigi, insanlar, din, ahlak, hiclik, yalanlar

Adsız dedi ki...

ayrı yazılması gereken de'leri ayrı yazsanız, ah, ne güzel olur!

kimse yalnızca kendisi için ağlamaz.

ama,
kim bilebilir ki aslını, kendimizle ilgilenecek kadar yoksuluz belki her birimiz..

Adsız dedi ki...

bence ne hüzünlü ne değil.
gereksiz olduğu bile söylenebilir. kimseye yazılmamış.
kimse de okumamış zaten.
bakın kimse yok!

Ferda dedi ki...

ben okudum - gördüm.. "ses uçar yazı kalır" iyi misin Vedidecim ?

vedide yalınayak dedi ki...

gribim biraz. burnum tıkalı olmadığı zamanlarda akıyor. öksürüyorum bir de. öyle. sen nasılsın ferdacım?

Ferda dedi ki...

geçmiş olsun vedidecim.. geçti mi şimdiye kadar ? ben iyiyim şükür.

vedide yalınayak dedi ki...

hayır maalesef hala geçmedi. öksürüp duruyorum. başım ağrıyor. burnum akmakla tıkanmak arasında mücadele veriyor. ve benzeri :)