22 Kasım 2012 Perşembe

dolma

canım kabak dolması istedi. şimdi. gecenin 01:41'inde. biber dolması da olurdu aslında ama sevdiğim biber sevmiyor. inanır mısın hayatımın en önemli rüyasında bile bu konu vardı. işte onun için kabak dolması istiyorum. etli, taze yoğurtlu. 

duvara karşı filminde bir dolma sahnesi vardı hani. o dolmanın içini hazırlayışı kızın. ne güzel bi sahneydi.

yapamam şimdi. hem yemek işlerinden pek dertliyim. hem de.. hem de biri sol omzumdan tutup çekiyor gibi. parmaklarını etime geçiriyor, ta kemiğimden tutuyor gibi. gitme, diyor gibi. nereye gitmemi istemiyor acaba desem, ah ne yazık aklıma birden çok ihtimal geliyor.. öyle de güçlü ki o omzumdan tutan kişi.

dolmayı seviyorum. hayvanların doldurulmasını, denizlerin doldurulmasını, insanların kötü sözlerle doldurulmasını sevmiyorum. kabakların, biberlerin hatta patlıcanların doldurulmasını seviyorum.

2 yorum:

jora silverstone dedi ki...

ben sana yaparim kabak dolması, kurutulmuş patlıcanlarım da var onları da doldururum, yaprak da sararım zeytinyağlı. gelebilsen..

vedide yalınayak dedi ki...

Ah ne iyi olurdu..