21 Mayıs 2011 Cumartesi

snuff

bu sayfa biraz fazla beyaz. inanır mısın beş kere falan girip geri çıktım yazmadan. beyaz diye. yok elim varmıyor. mrbden öğrenmiştim; erteleyecektim ama vazgeçtim, artık yarın ertelerim.

yaz tatilinin geliyor olması hakkında söyleyecek bir kaç şeyim var aslında. ama takdir edersiniz ki yaz tatili gelirken yaz da geliyor ve bu yaz sıcaklığı beni bitiriyor. nefes alırken böyle sevmediğim bir yemek buharından oksijeni süzmeye çalışıyormuşum gibi bir his. pis.

en son kendime baktığımda, evden çıkmayan çıkmakta da gözü olmayan bir adem idim. diyordum ki öyle, aylar geçse, geçip gitse bile ben bu duvarların arasındaki evrenimde, vesaire.. bu gün, evin diğer iki ferdi çıkıp gittiklerinde arkalarından baktım camdan. fotoğraflarını çektim. ve kendimi "aha! ben şimdi n'apıcam?" diye düşünürken buldum. iyi ama bu ne zaman oldu? onu da sordum güzelim hiç merak etme. kendim kendime karşı hayli kibar. kendime kendimle ilgili sorular sorduğumda yalan da olsa söylüyor. inandırıcı olmak için iki takla bir parende atıyor. kendime inanamıyorum. bu kadar şaklabanlığı kim yapsa inanmam.

donelere geldik. geldik gördük ki,
pazartesi - dışarda
salı - belirsiz
çarşamba - dışarda
perşembe - dışarda
cuma - belirsiz
cumartesi - dışarda
pazar - belirsiz

kuzucum sen ne zaman böyle oldun? dedim sessizce. sessiz kaldım.

şikayet hakkında bir iki cümlem var aslında. ama hava sıcak.

3 yorum:

Mehmet Recep dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
vedide yalınayak dedi ki...

burada sevimli mi sevimli bi gulumsec vardi. kendi mi gitti yoksa gece gece kucucuk klavyenin azizligine mi ugrattim o gulen yuzu, bizzat sahsim.

M.R.B. dedi ki...

mea culpa.