23 Eylül 2010 Perşembe

haberin mi var?

hayattan kopup kopup bağlanıyorum. yok değil. bu curcunadan, haberlerden, hayatın herkesin ortaklaşa baktığı yüzünden gözlerimi ayırıyorum bir süre. sonra ama çok sonra şöyle bir bakıveriyorum. göreceğimi gördükten sonra dayatılmadan yaşadığım hayatıma geri dönüyorum. kendi meşgalelerim, kendi heyecanlarım.

iyi böyle bence. yeni bir düzenlemeye kadar, iyi böyle.

ne olmuş derseniz, van'da akdamar kilisesinde bir günlüğüne ayin yapılmış, birleşmişmilletler insan hakları konseyi'nin bilir kişileri mavi marmara saldırısında israil'i suçlu bulmuş, tophaneliler mahallelerinde başka mahallenin çocuklarını istemedikleri için onları dövmüş, eskiden özel harp dairesi kıbrıs'ta cami yakmış ve inanır mısınız özal ölmemiş öldürülmüş.

işte ilgimi çekebilenler bunlar.

keşke size evde yoğurt nasıl hazırlanır onu anlatsaydım, öyle değil mi?