19 Ocak 2010 Salı

içlenme

sevgili vedideciğim, seni nasıl çok severim, bilirsin. kendimden çok, çoğu zaman.

seninle bir yerlerde buşup kahve içmeyi, olmadı çay içmeyi ne çok isterdim. her şey hakkında bütün fikirlerini dinlemek istiyorum. sana soracağım öyle çok şey var ki..

bazen de konuşmazdık. bir geminin geçişine bakardık mesela. bir şarkı dinleyebilirdik. souad massi diye bir cezayirli şarkıcı var. onu beraber dinleseydik, ne güzel olurdu. belki dayanamayıp dans bile ederdik karşılıklı.

vedide, sana çok saygı duyuyorum. yalınayak çıktığın bu yolculukta dur durak bilmeyişine, kış-yaz dinlemeyişine, yukarı tırmanmalardan - aşağı yuvarlanmalardan yorulmayışına.. öyle hayranım ki.

bir kerecik olsun... gözlerine bakıp...

hayat çok garip. komik olsun diye söylemiyorum. seni çok özlüyorum.

Hiç yorum yok: