7 Ocak 2010 Perşembe

havam yerinde

bu gece hava çok güzel. bahar geliyor gibi, o kadar güzel. zaten geçen gün sokağın ilerisindeki yokuşta, o yokuş arnavut kaldırımıyla kaplı, yeni çıkmış çimenler gördüm. böyle tazecik, yemyeşil. biraz ilerideki arsada da sütlübaba vardı. hani mor çiçek.. çiçeklerinin dibinde tatlı bir suyu var, denemek gerek.. ben çok seviyorum. o sütlübabalar için bahar habercisi deniyor. takvim kışa doğru gittiğimizi gösteriyor olabilir. ama ya takvim olmasaydı?

bugün yine diş hekimime gittim ve başarılması zor sınavlar verdim.

bazı şeyleri görmezden geliriz ya hani öyle yapmamız gerekir. ben bugün bunun doğru olmadığını anladım. görmezden gelmek değil, görmemek gerek.

o da olur bir gün değil mi, tabî böyle bir şey mümkünse?

2 yorum:

Ferda dedi ki...

alaturka oldun mu ?
geçmiş olsun...

vedide yalınayak dedi ki...

ben doğduğumdan beri alaturkayım iki gözüm :)

teşekkür ederim.