8 Ocak 2008 Salı

ikibinsekiz

yıl ikibinsekiz oldu. sağdaki yazıyı değiştirmeliyim. 29 senedir yazmalı artık. senenin yarısı sayılabilecek bir zamanında doğduğum için yaşımı yıl hesabıyla hesaplamayı daha çok seviyorum. bir de bitmek tükenmek bilmeyen küçük göstermelerim var tabi. belki biraz da yaşımı büyütmek istiyorum.. "işte eşek kadar kadınım, beni kaale alın." ı söylemenin başka versiyonu olabilir bu.

neyse ki şişmanladım. bu biraz işe yaradı :)

oraya gülücük buraya öpücük, hayatıma bakın. sevgi kelebeği oldum çıktım başınıza.

2 yorum:

hatice dedi ki...

hem minik hem de silik yazdın diye okuyamıcaz mı sandın? basımıza cıkan sevgi kelebegi, tırmanarak mı cıktın?

vedide yalınayak dedi ki...

kelebeklerin en önemli özellikleri kanatlarıdır değil mi bacım?

ben de uça uça çıkmışımdır herhalde o zaman :)

(sen görmüşün de, benim yorumu görmem biraz geç oldu. n'palım işlerim vardı gülücüklü öpücüklü)