3 Ağustos 2007 Cuma

özür dilerim kendim!

özür dilerim kendim, sana bütün yaptıklarım için. yaptıklarımdan sana zarar verenler için. küçük dertlerle seni sıktığım, büyük dertlerini görmezden geldiğim için.

özür dilerim kendim, sağa sola bakıp dururken sana bakmadığım için. ne dediğine kulak vermeden yaşayıp gittiğim için özür dilerim.

bütün pırıltılarını sönük görüp ateş böceklerine hayranlık beslediğim için özür dilerim.

sevgili kendim, çok özür dilerim. hep elimde avucumda olduğunu düşünüp akıp giden şeylere ehemmiyet verdiğim için, seni gerektiği kadar sevmediğim için, istediğin ilgiyi sana göstermediğim için özür dilerim.

hayallerini küçümsediğim için de özür dilerim. kolaylarını zorlaştırdığım için, önüne sanal setler çekip seni köşeye sıkıştırdığım için, düşüncelerini düşünmediğim, gösterdiklerini görmediğim için.. hepsi için..

çok özür dilerim sevgili kendim. sen ki öyle çaresiz, sessiz, sabırla bekleyip durursun beni. bütün hazine sende olduğu halde araçlar bende olduğu için bekler durursun öyle..

sevgilim, kendim, çok özür dilerim. lütfen biraz daha konuş, dinliyorum.

1 yorum:

hatice dedi ki...

sevgili ablam.. seni severim. hem bilsen ne cok severim..