21 Haziran 2007 Perşembe

kronik yorgunluk sendromu

evet bugün bunun bir hastalık olduğunu kabul ettim. 100 m2lik evimde bir odadan diğer odaya gitmeye üşenen; ne kadar çok uyursa uyusun yataktan kalkamayan, uykuyu bırakamayan ve yorgun uyanan; evin dışına çıkmamak için mantıklı mantıksız bütün bahaneleri üreten; otururken bile yorulan ve sürekli çalışan bir silecek varmışçasına yaşadığı her şeyi unutan benim hasta olduğum sonucuna vardım nihayetinde.

son bir gayretle dışarı çıktım ve eczaneden bir ilaç aldım. "yorgunluğun giderilmesi ve fiziksel kapasitenin iyileştirilmesinde etkili, aktif madde kombinasyonu" yazıyor üstünde. içinde duyduğum duymadığım bütün vitaminler var. çarpmasından korkuyorum :)

sabah kahvaltısı sırasında alınması tavsiye ediliyormuş. demek ki sabahleyin kalkmam ve kahvaltı yapmam gerekiyor! şu ilaca başlamak için, bir günlük enerji bahşedilse bana, sabah kalkabilsem..

herkesin bir derdi var. biliyorum ki benim derdim bir çokları için lafı edilmeye bile değecek türden değil.

ve fakat; yaşayamıyorum ben. böyle yaşanmıyor ki..

Hiç yorum yok: